קורס מצילי ים

 

החיים בקרבה לחוף הים, הם חלק בלתי נפרד מהנוף המיוחד של ארצנו, אבל הם גם טומנים בחובם את הסיכון הקבוע של טביעה או פציעה בקרבת המים. אף על פי שמרבית האנשים יודעים שצריך להישמר ולהיזהר בקרבת החוף, לעיתים תאונות לא צפויות מתרחשות ויכולות לסכן את חייהם של העוברים והשבים בים. רק אנשים שמכירים לעומק את החוף, את דפוסי ההתנהגות של הים, את אופן ניהול תכונת האנשים בחוף – יכולים לתת את הסיוע הדרוש למתרחצים לאורך השנה. ואת כל המידע הזה אתם יכולים לקבל במהלך קורס מצילי ים, אותו מעבירים אנשי הצוות המקצועיים של חברת אומן הים, לאנשים מן השורה ולמצילים שרוצים להעמיק את הידע שלהם.

קורס מצילי ים באשדוד

קורס מצילי ים מאפשר לכם לצבור כמה וכמה מיומנויות חדשות, שמאפשרות לכם לנהל חופים עם אלפי מתרחצים. בראש ובראשונה, קורס מצילי ים בחברת אומן הים מלמד אתכם איך "לקרוא" את הדפוסים של הגלים ומצב הים. להבין האם מדובר על ים סוער, מה הן נקודות התורפה של החוף ואיך לנתב את התנועה של המתרחצים למקומות הבטוחים בחוף. במקביל, בקורס תלמדו איך לנהל אירועי חירום (כמו למשל אירועי טביעה) עם כל הציוד שקיים לרשותכם בסוכת המציל. מהירות התגובה שלכם היא קריטית לשמירה על חייהם של אנשים הנמצאים בסכנת חיים, ומתוקף כך עליכם לדעת איך לבחור נכונה את הציוד שאתם צריכים לטובת טיפול באירועים שונים. 

בסביבה כה עמוסה – תפקידו של המציל חשוב שבעתיים

בשונה מעבודה בבריכות שחיה סגורות, חופשי הים של ישראל עמוסים כמעט בכל יום במהלך עונת הרחצה. מה שאומר שאתם לוקחים אחריות על כמות עצומה של אזרחים, שבמרבית המקרים לא ממש מבינים מה היא המשמעות של הפעולות שהם עושים והם לא רוצים להקשיב למציל. אז אם אתם מוכנים להשקיע כל כך הרבה מאמצים, מומלץ לקחת את הזמן ולהפוך את התקופה בקורס המצילים לכמה שיותר משמעותית, אנחנו בחברת אומן המים נעזור לכם ללמוד את כל מה שאתם צריכים לדעת ונצייד אתכם בכלים פרקטיים למשימה.

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים מקצועי בגוגל קידום אתרים מקצועי בגוגל
    דילוג לתוכן