פינוי דירה – התהליך

בדרך כלל כשאנחנו חושבים על פינוי דירה אנחנו חושבים על עבודה מאומצת וסיזיפית. אנחנו חושבים על מובילים, ניקיון אינסופי בדירה, חיפוש אחרי קרטונים בכל רחובות העיר, סידור הארגזים בבית ואובדן של ימי עבודה יקרים. פינוי דירה נתפס בעינינו כהתליך מייגע ומתיש. עצם המחשבה על פינוי דירה בכוחות עצמנו עלולה לייאש. בנוסף, קיימת ההתעסקות עם מובילים כאשר לא כל מוביל מוכן ויודע לפנות כל דבר מהדירה. מובילים אחדים יסכימו לעסוק בפינוי דירה רק כאשר מדובר על גישה נוחה לדירה וכאשר מדובר על חפצים שקל לנייד אותם. יש מובילים הנרתעים מלפנות פסנתרים משום העלות היקרה של כלי נגינה זה והסיבוך הכרוך בנשיאותו, באחסונו במשאית ופריקתו ביעד. מובילים אחרים עשויים להירתע מפינוי דירה כאשר הגישה אל הדירה צרה ויש צורך בהעברת מקרר גדול. על בשרי חוויתי מוביל אשר סירב להכניס מקרר לדירתי משום שהיה לו קשה מדי להתמודד עם גודל המקרר. מיותר לציין כי מובילי דירה אינם עושים דבר מלבד להעביר חפצים ממקום אחד למשנהו. מובילים רגילים אינם עוסקים בפינוי דירה. את עבודת איסוף החפצים, ארגונם, סידורם בארגזים וקשירתם אנחנו עושים. פינוי הדירה כולל גם התעסקות עם כל הזוהמה שנשארת בבית לאחר פינוי הדירה וגם עם כך מובילים סטנדרטיים אינם מתעסקים. חברה שעוסקת בפינוי דירה תיקח אחריות על כל הדרוש ותפטור אתכם מהתעסקויות מיותרות.

פינוי דירה – כמה זמן זה לוקח?

כל דירה שונה ולכן זמן פינוי הדירה שונה. משך פינוי הדירה תלוי בפרמטרים רבים. היינו חושבים כי ככל שהדירה גדולה יותר כך יארך משך פינויה אך לפעמים הדבר הפוך לחלוטין. פינוי דירה קטנה עשוי לארוך זמן רב הרבה יותר מאשר פינוי דירה גדולה. בדירה גדולה סביר שנמצא נגישות לכל החפצים וסביר שנוכל להעביר את החפצים ממקום למקום ביתר נוחות. ייתכן שבדירה קטנה ערמות של הציוד יפריע לעבודת צוות הפינוי והם ייאלצו לעסוק בפינוי הדירה זמן רב הרבה יותר. איסוף חפצים קטנים המפריעים לנגישות כמו שידות נמוכות החוסמות את המעבר או ספרים המתנשאים לגובה והזמן הדרוש לפינוים רב. לכן ייתכן שפינוי דירה קטנה אך עמוסה לעייפה בציוד יסרבל את העבודה וייארך זמן רב יותר. כמות החפצים הנמצאים בדירה וגודלם עשויים להשפיע השפעה ניכרת על משך פינוי הדירה. לא דומה פינוי דירה של אספן כפייתי האוסף חפצים מזה שלושים שנה לפינוי דירה ממוצעת של רווק הגר בגפו. לכן, משך פינוי הדירה הוא משתנה וכפוף לבדיקת איש צוות פינוי הדירה.

פינוי דירה – למה צריך חברה מקצועית

ברגע האמת בו אנו נדרשים לפינוי הדירה אל לנו לסמוך על חברים שיתנדבו לעשות זאת עבורנו או על חברה קיקיונית שזה אינו תחום מומחיותה. ההבדל בפינוי הדירה בין חברה מקצועית לאחת שאינה כזו הוא תהומי. למשל: חברה שאינה מקצועית תשליך לכם את כל החפצים למערום אחד גדול ותשאיר אתכם להתמודד עם כל הבלגאן. לעומת זאת חברה מקצועית תעבור על כל המסמכים הנדרשים לפינוי ותמיין אותם אחד לאחד. המיון ייעשה בפירוט ובדקדקנות כך שאפילו הספרים לא ייערמו יחדיו סתם כך אלא יחולקו לספרי חול ולספרי קודש, לאלבומי תמונות ועוד. מיון קפדני כזה לא הייתם עושים בעצמכם מרוב טרחה אך במידה ותיגשו לחברה העוסקת בפינוי דירה באופן מקצועי היא תעשה זאת עבורכם.

פינוי דירה – חברה עם ניסיון

האם הייתם נותנים לבן של השכן לעסוק בפינוי הדירה שלכם כאשר הוא מעולם לא עשה זאת בעבר? כולנו חווינו חוויות של פעם ראשונה ואנחנו יודעים כי בפעמים הראשונות כולנו עושים טעויות. בחור צעיר אשר הקים חברה רק לאחרונה ומתנסה עליכם בפינוי דירה עלול לעשות נזקים אשר לא יהיה ניתן לפצות עליהם. פינוי בתים הוא עניין מורכב הדורש התמודדות עם אתגרים לא מבוטלים תוך כדי תנועה. התמודדות זו מצריכה ניסיון של זמן רב ויכולת הבנה של המרחב איתו מתמודדים. כל זה עשוי להישמע לא מורכב במיוחד אך ללא הניסיון הדרוש עשוי פינוי דירה שאמור לקחת שעות ספורות להתארך לימים ארוכים ומייגעים.

פינוי דירה – צוות מיומן

לעיתים קורה כי אנחנו מזמינים איש מקצוע מיומן שאנו סומכים עליו אך בפועל אנו מגלים שהוא הפך להיות 'בוס גדול' ואינו עוסק בעצמו בעבודה אלא שוכר פועלים על מנת שיבצעו את העבודה במקומו. פינוי דירה הוא עיסוק מורכב מדי על מנת לתת אותו לפועלים חדשים. פינוי דירה מצריך פועלים רבים העובדים במקביל ולא ניתן לפקח על כולם בו זמנית. לכן, צוות הפועלים חייב להיות גם הוא מיומן. לא מספיק שבעל החברה יהיה מקצועי משום שלא הוא עושה את הבודה בפועל. הצוות של גל פינויים מורכב מעובדים חרוצים ומיומנים אשר עוסקים בפינוי דירות נפטרים מזה זמן רב. 

פינוי דירה – להיכן מפנים את תכולת הדירה?

מאחר שהצוות של של פינויים מפנה את הדירה ביסודיות וממיין את תכולתה קל יותר לפנות את תכולת הדירה באופן מסודר לאתרים השונים. לעיתים, הדירה המפונה מכילה חפצים רבים אשר ניתן להשתמש בהם וחבל לזרוק אותם לפח לכן, במהלך פינוי הדירה נלקחים חפצים אלה ונמסרים לעמותת 'במעלה' אשר מוסרת את הציוד לנזקקים אשר יעשו שימוש במוצרים מיותרים אלה. שאר בציוד ממוין ואת מה שניתן למחזר שולחים למחזור ואת היתר משליכים לאתרי פסולת מורשים.

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים מקצועי בגוגל קידום אתרים מקצועי בגוגל
    דילוג לתוכן