כל מה שאתם צריכים לדעת על לוקרים

כבר התרגלנו לראות במוסדות חינוך, במוסדות ציבוריים ואפילו בבתי עסק פרטיים ארונות לוקרים לשימוש המבקרים במקום, התלמידים והסטודנטים ועובדי המקום. אם לפני כעשרים שנה המראה היה חריג וחשבנו ש"המציאו את הגלגל מחדש" היום אנחנו פשוט התרגלנו לשימוש בהם. 

תחילת דרכם של הלוקרים בישראל היו בבתי הספר השונים כשמשרד החינוך והורים לילדים בבתי הספר בגילאים שונים הבינו את הצורך לשמור על בריאות ילדנו וכי תיקי הגב של התלמידים בבתי הספר השונים כבד להם מידי. היום אנחנו רואים את הלוקרים בחדרי כושר, בספריות עירוניות, במרכזי ספא וגם במקומות עבודה שונים.

כל מה שאתם צריכים לדעת על לוקרים

מה גרם לכך שהלוקרים פופולריים בכל מקום?

היום יותר מתמיד אנשים חוששים לציוד האישי שלהם, ישנם הניידים היקרים שאנחנו לא זזים לרגע בלעדיהם, הארנק, צרור המפתחות של הבית והרכב ועוד ציוד אישי יקר ערך נוסף. השינוי העיקרי הוא שאנחנו התרגלנו עם השנים לנוחות ולחוויית משתמש. אנחנו הרבה יותר רגועים ונינוחים כשאנחנו לא דואגים לציוד האישי שלנו. תחושת הביטחון שהציוד שלנו שמור במקום בטוח וכשנסיים את הפעילות שלשמה הגענו למקום כזה או אחר היא חשובה לנו ביותר. 

שמתם לב שבחדרי כושר רבים בארץ הותקנו לוקרים למתאמנים? תחושת הביטחון למתאמנים בחדרי הכושר מאפשרת להם להתאמן בצורה רגועה, אינטנסיבית וממוקדת באימון שלהם ללא הסחות דעת. בעלי חדרי הכושר הבינו את הצורך הכל כך בסיסי של תחושת ביטחון שהציוד האישי של המתאמנים שמור ומאובטח בלוקרים כך שהמתאמנים מרגישים בנוח במקום, גם אם עליהם לשלם יותר למנוי השנתי הם יעדיפו לשלם ולהתאמן בנוחות ורוגע מאשר להתאמן במקום שלא מאפשר להם לאחסון את הציוד יקר הערך שלהם במקום בטוח.  

לוקרים במקומות עבודה לשימוש עובדים

יותר ויותר בעלי חברות, בעלי עסקים ובמפעלים הבינו את הצורך ללוקרים בעבור עובדי המקום. עובדים מגיעים עם תיקם האישי, לא לכל עובד ישנה עמדה בעלת ארון עם מנעול שהוא יכול לנעול את התיק האישי ולעזוב את המקום לפינת הקפה, לשירותים או להפסקת הצהריים. התקנת לוקרים במקומות עבודה שכאלו מאפשרת לעובדים לאחסן את ציודם האישי בלוקרים בראש שקט. 

במפעלים למשל ישנם 2 סיבות להתקנת לוקרים הראשונה היא אבטחת הציוד האישי של העובדים והשנייה היא אחסנת בגדי החלפה. במפעלים רבים עובדי המפעל נדרשים ללבוש בגדי עבודה לפעמים כולל ציוד מגן כמו משקפי מגן, אוזניות ואפילו קסדות. בלוקר אישי לכל עובד העובדים יכולים לאחסן את בגדי העבודה והציוד המגן ובסיום יום העבודה להחליף בגדים. 

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים מקצועי בגוגל קידום אתרים מקצועי בגוגל
    דילוג לתוכן