בלם חלון-בטיחות לפני הכל

חלונות פתוחים ללא סורגים או רשת ביטחון יכולים להוות סכנה לא קטנה, כאשר ישנם ילדים קטנים וסקרנים בבית. מספיק רגע אחד של חוסר השגחה ותשומת לב, והפעוט או הפעוטה עלולים לטפס על החלון ולהימצא בסכנה גדולה של נפילה החוצה.

מעבר לצורך בהשגחה צמודה על ילדים בגיל הרך, ניתן גם לנקוט באמצעי בטיחות שיגנו עליהם מפני נפילה כזו, גם אם במקרה איש לא מסתכל מה מעשיהם והחלון נותר פתוח. אחד מהאמצעים הטובים ביותר לשם כך הוא התקנת בלם חלון.

בלם חלון הוא מכשיר שאותו מתקינים על מסילת ההזזה של החלון, וכאשר נועלים אותו – הוא מונע את הזזת החלון מעבר לגבול מסוים. למעשה, כך ניתן להבטיח שהחלון לא ייפתח מעבר לקו שבו נמצא בלם החלון, וכך ניתן להבטיח כי הילדים עצמם לא יוכלו לפתוח את החלון ובטח שלא ליפול דרכו.

בלם חלון-בטיחות לפני הכל

קרדיט: palmatmotors.co.il

עבור כל הורה, הבטיחות של הילדים שלו היא הדבר החשוב ביותר בעולם. לכן, כדי שיהיה אפשר לעשות את הבית בטיחותי יותר עבור הילדים (וגם עבור חיות המחמד הביתיות), התקנת בלם חלון היא מעשה חכם ויעיל. בלם החלון ניתן להתקנה בקלות רבה יחסית, והוא לא מאפשר הזזה חופשית של החלון, מעבר למיקום שבו הוא נמצא וננעל.

כאשר אין צורך בנעילת החלון, ניתן בקלות לשחרר את הבלם, ולחזור לפתוח את החלון בחופשיות. כך הוא מהווה אמצעי עזר בטיחותי שניתן לשלוט על הפעולה שלו בכל עת שרוצים.

בלם חלון למניעת פריצות

התקנה של בלם חלון יכולה לסייע לא רק במניעת תאונות ונפילות מהחלון, אלא גם כאמצעי אבטחה יעיל כנגד פריצה מבחוץ. כאשר בלם החלון ננעל, אין אפשרות לפתוח את החלון גם מצידו החיצוני, ופורץ שינסה לעשות זאת בזמן פריצה לבית, לא יוכל להשלים את הפעולה. בכך, בלם חלון משמש לא רק כאמצעי בטיחות מצוין, אלא גם כאמצעי אבטחה טוב ומועיל.

את בלם החלון ניתן לרכוש בחנות פלמט, שהיא חנות מובילה של פריטים טכניים ופריטים לשדרוג הבית. בחנות החברה ניתן למצוא את בלם החלון, ועוד מגוון רחב של מוצרים טכניים לבית.

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים מקצועי בגוגל קידום אתרים מקצועי בגוגל
    דילוג לתוכן