מחירון בעלי מקצוע

שירותי הדפסה לעסקים – בעידן האינטרנט

ככל שהטכנולוגיה ממשיכה להתפתח ולשנות את הדרך שבה מבצעים עסקים שונים בעולם, אנשים רבים חושבים שהדפוס הוא מדיום שעבר זמנו וכי העתיד טמון בשיווק באמצעות תקשורת אינטרנטית. האמת היא,שתעשיית הדפוס עדיין רחוקה מללכת לעולמה. למעשה, השיווק בעולם הדפוס והמדפסות רק ממשיך לצמוח ולהתפתח תוך שהוא מתאים את עצמו להתפתחויות הטכנולוגיות החדשות.

השימוש בדיוור ישיר ממשיך להיות חלק רציני מהשיווק והוא מהווה כ-43% מנתח הפרסום הקמעונאי המקומי האמריקאי. עם זאת, לפי סקר Pitney Bowes, 76% מבעלי העסקים הקטנים מציינים שאסטרטגיית השיווק האידיאלית עבורם, כוללת שילוב של השתיים: הדפסה פיזית ותקשורת דיגיטלית.

יש סיבות רבות בגינן ההדפסה היא כלי יעיל (ותישאר כזאת) להעברת המסר שלכם לקהל הלקוחות.

שינויים בעולם הדפוס וההדפסות

למרות שהדפוס משתנה, הוא בשום פנים ואופן לא תהליך חדש והצרכנים משתמשים בו בתדירות גבוהה יותר, ככל שטכנולוגיית ההדפסה הולכת ומתקדמת, גם בגלל שההתפתחויות מלוות בהפחתת עלויות. השינויים בתחום ההדפסות מאפשרים לכם להתאים אישית באופן ייחודי כל תחום במדיה על ידי שינוי אלמנט מסוים בתהליך ההדפסה, ותוך ניצול כוחה של ההתאמה האישית המורכבת.

לדוגמה, אתם יכולים לנהל קמפיין דיוור ולהתאים אישית כל גלויה עם שמו של הנמען, או ליצור קופונים ייחודיים עם מספרים סידורים אישיים, כך שתוכלו לעקוב אחר השימוש של הלקוחות בקופונים אלה. כאשר משתמשים בטכניקה זו לצרכים שונים, אתם יכולים ליצור למשל סידרה של כרטיסי ביקור שונים, כשעל כל כרטיס תמונת רקע שונה בהתאם למטרות וליעדים שלכם.

לחומרי דפוס מותאמים אישית יש נוכחות חזקה יותר מאשר לדואר אלקטרוני מותאם אישית. זאת, משום שהלקוחות יכולים להכיר בכך שאתם משקיעים מאמץ רב יותר על מנת להתאים אישית את חומרי ההדפסה על גבי נייר לעומת החומר הדיגיטלי. בהתאם לכך, ברגע שהצרכן מקבל חומר שמאופיין במגע אישי, שחסר בשוק ההדפסה המסורתי, הוא מרגיש שהוא מיוחד.

קוד QR (Quick Response) וקוד NFC (Near Field Comunication)

ככל שטכנולוגיות הטלפון החכם, המחשב והטבלט ממשיכות לגדול ולהתפתח, כך גם מתפתחת האינטראקטיביות של מדיית ההדפסות.

בזמנו, הדרך היחידה לפרסם את הנוכחות שלכם באינטרנט באמצעות מדיית הדפוס, הייתה חייבת לכלול URL (כתובת האתר שלכם) וקיוויתם שהקהל ייקח את הזמן ויקליד את הכתובת שלכם בדפדפן. בימינו, טכנולוגיות הסריקה (קוד QR וקוד NFC) מאפשרות לחומרים שהדפסתם באתר, להתחבר ישירות ללקוחות שלכם.

שני הקודים QR, ו-NFC, משרתים פונקציה דומה. הם מעניקים פתרונות הדפסה ניידים ומאפשרים גישור בין העולם הדיגיטלי לעולם הפיזי, האמיתי.

QR -  ברקוד דו מימדי שכולל טקסט בצורה גרפית ויזואלית. אתם יכולים ליצור לעצמכם קוד QR לשימושים עסקיים. הקוד יופיע אונליין וישלח לדואל שלכם.

NFC  - טכנולוגיה שמאפשרת לסמרטפונים לתקשר עם צ'יפ או תג שמאפשר להדפיס חומרים, כולל דפי מגזינים, פוסטים, אריזות מכל סוג, ולהציע הרבה יותר מידע לצרכן בנקישת אצבע על הסמרטפון.

הדפוס והמדיה החברתית

רשתות חברתיות הפכו לחלק בלתי נפרד מהדרך שמובילה את היזמים ללקוחות שלהם. היום, ניתן לשלב את המדיה החברתית באינטרנט עם קמפיין שיווקי מודפס. למעשה, תתקשו למצוא כרטיס ביקור מודפס של מיזם רציני שלא כולל את כתובת האתר, הפייסבוק או הטוויטר של החברה.

 

באדיבות - http://yazamco.co.il